Digweed Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hei! Jeg skal nå kvitte meg med min MB CLK 230 Komp. Cab.. Det jeg trenger hjelp til nå, før jeg leggern ut er hvilken pris ca den kan gå for? har sett litt rundt på nettet.. men blir ikke noe klokere.. Bilen: 1999 Mercedes Benz CLK 230 Kompressor Kjørt: 100 000 km Stereo av høy kvalitet, med ipod docking og sub. 19" sommer - 16" vinter Kleemann tunet ca 250 hk Skifta alt av eksos. Litt slitt interiør, ikke mye. Noen små lakk skader her og der, ikke mye det heller. Er vel vanskelig å tippe en pris ut fra dette.. Men trenger bare en cirka pris.. pluss/minus.. Takk Siter lala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Digweed Skrevet Februar 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 inget? kanskje jeg skal høre med en mercedes levrandør? eller? Siter lala Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baufish Skrevet Februar 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 28, 2008 På dinside`s brukbilkalkulator fikk jeg 228.000kr, men det var da for standardutgave av 230 komp. Men spørs om du får noe særlig ekstra for kleemann-utstyret du har montert. Siter - Audi A4 2,0TDI B8-Dont drive faster than your guardian angel can fly- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DuraXtione Skrevet November 27, 2009 Rapporter Share Skrevet November 27, 2009 ka det e du har gjort siden den har 250hp? Vanlig clk 230k har bare 197hk Siter Ford Mustang Mach 1 1973. MB E200 Kompressor. Oppusing Volvo 740 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg