turbokano Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 hei,trenger noen fine sommerfelger til audi coupen min,hva har dere som forslag? hva får en på de bilene,går 17 bra med 40/40 senk? har tenkt litt på AEZ icon 5. Siter Quattro driftsquad! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TBI Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Det skal gå fin fint det. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 er det 4*100 på Ådi? Hvis så kan du jo se om de gamle felgene mine passer, hvis det er noe som faller i smak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stigare Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Originally posted by Bullit er det 4*100 på Ådi? Hvis så kan du jo se om de gamle felgene mine passer, hvis det er noe som faller i smak. Nei det er 4x108 Jeg hadde 60/40 senk på gamlebilen min med 17" felger. Gikk fint det.. (1989 audi 80) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg