Villing Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 En Golf GTI fra meg, prøvde meg på litt retro look. Front orginal Front modd Bak orginal Bak modd . :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_boY Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 feet:P Siter Lupoline<3 Not slow but Low;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Tøffe modds det der! Men for min del så er ikke alltid plastic fantastic, litt lite skilt på front modden... Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Tøffe modds det der! Men for min del så er ikke alltid plastic fantastic, litt lite skilt på front modden... Plastic fantastic? var vell ikke mye plastic fantastic detta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 haha.. wtf iCandi, selv om du får høre det ofte.. trenger du ikke å slenge det rundt deg til andre :* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
iCandi Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Hehe *ANGEL* Jeg mente sånn svart plast, lister osv... men smaken er som baken! Siter PHOTOSHOP VETERAN http://www.takinkroop.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Villing Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Litt av retro stilen det. men ja smaken er som baken. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreSkj Skrevet Februar 26, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2008 Bredda stålfelger er alltid fett. Fet modd. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 En pen modd, men frontleppa flyr litt, pluss litt ujenvheter der du har fjernet ting. Men absolutt en pen bil. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg