stromgar Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Er det noen som vet hvor sentrallås rele'et sitter på en toyota carina e '95 modell. Har sjekket alle plasser jeg kan tenke meg. Siter --------------------------- Frode Strømgård --------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
erling Skrevet August 4, 2002 Rapporter Share Skrevet August 4, 2002 Jeg fant min boks ved å lytte meg frem mens eg låste opp og igjen! Siter MR2'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enrax Skrevet September 7, 2007 Rapporter Share Skrevet September 7, 2007 temmelig gammel tråd dette... som å vekke de døde til live igjen... :-) Men ihvertfall. Jeg lurer på hvor dette rele'et er. Har prøvd å lytte meg frem til det, men finner det ikke. Noen som vet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stromgar Skrevet September 10, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 10, 2007 temmelig gammel tråd dette... som å vekke de døde til live igjen... :-) Men ihvertfall. Jeg lurer på hvor dette rele'et er. Har prøvd å lytte meg frem til det, men finner det ikke. Noen som vet?? Husker ikke helt hvordan jeg fant fram til det, men rele'et sitter hvertfall inni dashbordet på baksiden av der radioen sitter. Hvis du skrur ut hanskerommet på passasjersiden og ser opp til venstre i er det mulig å se rele'et. Er ca 6x6 cm og det er koblet til en ganske stor plugg. Håper du finner det :) Siter --------------------------- Frode Strømgård --------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
enrax Skrevet September 26, 2007 Rapporter Share Skrevet September 26, 2007 Har nettopp byttet ut mitt rele med et nytt for å bruke trykknøkkel. Fjern radio, fjern deksel med dig. klokke, og de tre knappene (nødblink osv.) Dette dekselet er bare slite forsiktig ut. Mitt rele var oppe til høyre. Stort blått med en oransje stor plugg. Er festet på baksiden av dashbordet med en stjerneskrue. Et helevete å få ut. Jeg gikk via hanskerommet for å få det ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg