Aceofspades Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Hvis turboen kaster ut MYE olje så kan pluggene surne. Også hvis det kun er på eksossiden av turboen det kommer ut olje, så vil noe av oljedampen komme inn i sylindrene. Opplevde dette på min egen bil en gang. Gikk plutselig vekselsvis på noe sylindre og poffet og smalt til den døde. pluggene var helt kaputt. Satte i nye plugger og kjørte den hjem og den gikk greit,parkerte den og neste dag var den like mongo igjen. Bare en tanke hvis pluggene dine soter da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Hmm.. Kan jo faktisk være muligheten her, det! =/ Får plukke ut pluggene etterpå og se om de er så igjen-sota at dette kan ha skjedd! Ikke bra! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aceofspades Skrevet Februar 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Trenger ikke være helt sota såpass at det er sota igjen mellom åpningen på pluggen.. bare for å nevne det.. De surner lenge før det :) Prøvde å pusse av mine den gangen,og da holdt de kanskje 5 min. igjen. var bare å kaste. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg