Anderss Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hei jeg lurer på hvor jeg skal sette inn høyttalerne mine. Jeg har to 4-tommere som sitter i hattehylla nå, og to 6,5" midbass-elementer som jeg ikke har satt inn enda. Det satt ikke noe anlegg i bilen org. Har vurdert å ha alt i hattehylla, men vil helst ha de to 4-tommerne foran for bedre lydbilde. Hvor har dere høyttalerne deres? Setter pris på tips! -Anders Strand Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
smideRacing Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 framdørene.. Siter Les signaturreglene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 4" skal gå rett ned i de org hullene i dahsen. det er en veldig god forbedring i forhold til det du har nå. sjeldent kult å sitte med ryggen mot stereon. he h he. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Severin Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 Får de nok ikke i dashen, er 3,5 toms der... Har prøvd, er møkk trangt nedi der:P Siter Citröen Xantia 1.9 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 er hvertfall plass til 4" i polo og golf.. Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Severin Skrevet April 17, 2008 Rapporter Share Skrevet April 17, 2008 I Polo og Golf fra 93 og oppover elr no så passer 4 toms i dashen! Er mye mindre plass i Jetta og Golf II... Siter Citröen Xantia 1.9 TD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
740tic Skrevet April 18, 2008 Rapporter Share Skrevet April 18, 2008 skjære opp å lime igjen;) da blir det plass vøtt:P Siter 1986 Volvo 740 TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marq_ Skrevet Mai 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 5, 2008 I Polo og Golf fra 93 og oppover elr no så passer 4 toms i dashen! Er mye mindre plass i Jetta og Golf II... helt feil. dette går så det griner. tarngt men er plass. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
devil duck Skrevet Mai 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 7, 2008 87 mm passer i de orginale hulla Siter Ah, the 1920s - when men were men, cars were Avions-Voisins, and pedestrian impact standards were "get out of the way or my car will literally shank you in the face. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mehren jetta klubb Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 noen golf/jetta ble levert med plass for høytalere i dørene og andre ikke så du må ha den typen "dør trekk" egentlig bare plast lommene nederst som har plass til høytalere. det er samme for 4 og 2 dørs. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sondre W Skrevet August 5, 2008 Rapporter Share Skrevet August 5, 2008 har 4" i dashen på min 2er golf :P Siter - 2005 Saab 9-3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg