keso2 Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Har noen erfaring med montering av presse eller turbo på Mustang GT keso2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Saleen og Roush Performance har vel slike oppsett ferdige til Mustang rekner jeg med Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Litt gammel, men du får kompressor eller turbo kit til den. Jeg ville gått for turbo. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Vel amerikanerne sverger vel mer til komp. Ring tyrigrava og hør. Ponyparts Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 Vel amerikanerne sverger vel mer til komp. Ring tyrigrava og hør. Ponyparts Nope, om man følger med litt så er det turbo som gjelder der borte ;) Kompressor er fint, men turbo er bedre :) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Nytt for mine ører. Det som er bedre med komp er att du ikke er avhengig av og vente på ladetrykk. Og med en v8'er er det veldig bra. Og om man har automat i tilleg. enda bedre. Holder vel med fint vel ;) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Mars 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2008 Nytt for mine ører. Det som er bedre med komp er att du ikke er avhengig av og vente på ladetrykk. Og med en v8'er er det veldig bra. Og om man har automat i tilleg. enda bedre. Holder vel med fint vel ;) Lade trykket i en turbo kan komme fort det også. Og en kompressor har max ladetrykk rundt samme RPM som turbo'n ;) Automat er så som så, det kommer ann på hvor/hva man skal bruke bilen til. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ford Boy Skrevet Juni 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 7, 2008 :offtopic Nope, om man følger med litt så er det turbo som gjelder der borte ;) Kompressor er fint, men turbo er bedre :) nei eg er ikke så sikker på d du, turbo er mer en europeisk/asiatisk ting, den holder på å komme til statene men har ikke helt fått fotfeste der enda. Siter Bad Boy's drive Ford's Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Juli 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2008 :offtopic nei eg er ikke så sikker på d du, turbo er mer en europeisk/asiatisk ting, den holder på å komme til statene men har ikke helt fått fotfeste der enda. Kanskje du burde ta deg en tur over og se selv. ;) Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg