jegerole Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Har fått tak i noen gamle TRX hjul til min BMW dimmensjonen er 240/45R415 94W TRX GT og jeg lurte på om det er mulig å få tak i nye dekk og ca hvor mye de koster... har tittet litt rundt, men finner veldig lite... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsbusa Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 For slike dekk så koster det allt ifra 1000,- til 2000,- pr. stk avhenging av dekkmerke og hvor du handler. Dekkbaronen AS Big Wheels Dekkmann - Din dekk forhandler - Hjem osv. Siter -Subaru Impreza WRX "STi" 01' -Subaru Impreza WRX 01' http://www.dlgracing.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jegerole Skrevet Februar 23, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 Takk Takk=) skal titte litt jeg=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg