Gå til innhold

Erfaringer Statensvegvesen (B.T) Bergen, Voss el Stord?

Ranger emnet


Trimkongen

Anbefalte innlegg

Hallo. Jeg lurer på om det er noen som vil dele erfaringer fra noen av disse tilsynene? Jeg har en bil som skal til teknisk kontroll for og få ut skilter,etter at den ble stoppet i teknisk kontroll. Bilen vi snakker om er en 320 e30 som jeg har tenkt og bygge om bilen til en 325, pga at jeg har en 325 donorbil som har blitt utsatt for STORE rustangrep.Dette blir først etter at jeg har fått bilen tekninsk godkjent, og jeg har tenkt og bruke samme traffiskstasjon til denne ombyggingen. Derfor hadde det vært kjempefnt om noen hadde innspill, erfaringer, eller lignende om statensvegvesen i Hordaland.Jeg har hørt rykter om at B.T i Bergen ser på alle som en belasting og at det er bedre og finne ett tilsyn som er mer avsides og ikke så stort?? Mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har godkjent masse hos Fyllingsdalen, og kompiser har og gjort det _uten_ problemer. Er ting gjort skikkelig, og slik de skal gjøres, blir det godkjent. Har aldri hørt at voss er noe mildere, da alle trafikkstasjoner skal ha samme standard. Reiser du fra Bergen til voss for å godkjenne en bil, sparer du gjerne tid mtp. kø/ventetid hos trafikkstasjonen i fyllingsdalen.

2002 Ford Mondeo TDCI

1998 Volvo 940 Turbo - tilsalgs, se kjøp og salg -

 

Internett er for hardbarka rødtopper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har hatt mye tull når det gjelder trangtilsynet i fyllingsdalen og anbefaler absolutt Voss foran di..Selv sku eg godkjenne senkesett i fyllingsdalen og var oppe 4 ganger med samme tuv papiret..før det ble godtkjent..Det er mangen som aldri sku jobbet med service ovenfor mennesker av di som jobber der oppe..Og en eg kjenner sku godkjenne en Sierra Cosworth i fyllingsdalen men kom ikke igjennom..Samme dagen reiste han til Voss og fikk bilen godkjent og skilter på stede..Så gå på Voss fra starten så tenker eg det går fint så lenge det er skikkelig :) Lykke til..

BMW 523i 96mod.

Mercedes 190E 92mod.--> (Solgt)Bilder

 

Det er Tysker som gjelder!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tilbakemeldingene :) Dette bekrefter bare det som jeg trodde, så jeg velger nok Voss traffikstasjon, selv om det er litt lenger og kjøre... Bedre med noen ekstra timer bak rattet en flere turer opp i Fyllingsdalen. Noen som vet om noen gode kontaktpersoner i vegvesenet når det gjelder ombygginger? Har jo forstått det at du kan både treffe på hyggelige og i møtekomne personer eller store rævhål og idioter på B.T. Kan godt sende dette på P.M vist du ikke vil legge ut navn og nr her. Dette hadde vært til stor hjelp når jeg skal søke om og bygge om bilen te 325. mvh Espen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...
Ferdinand Motor her i Bergen, var oppe på Voss for å kunne godkjenne Lotus Exige med bur ++ da de her i Bergen ikke er så glad i slikt :)

Vet ikke hvor du har dette fra, det stemmer ikke. Vi har et godt forhold til Trafikkstasjonen i Fyllingsdalen men har ved et par anledninger dratt til Haugesund ifbm. godkjenning på unntaksregel §1-15. Vi har godkjent samtlige Lotuser (over 20 biler) i Fyllingsdalen.

Spooz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke hvor du har dette fra, det stemmer ikke. Vi har et godt forhold til Trafikkstasjonen i Fyllingsdalen men har ved et par anledninger dratt til Haugesund ifbm. godkjenning på unntaksregel §1-15. Vi har godkjent samtlige Lotuser (over 20 biler) i Fyllingsdalen.

 

Åja, men da så :) Bare hørt noen rykter fra folk i miljøet, men det var snakk om det i.flg. pålitelige kilder mener jeg. Nok om det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår