Mustang95 Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 ok. så ihvertfall ut som det var en del flere der enn på norske sider.. :p:thanks Den er lik denne, men ikke digital Der fant jeg den, denne har jeg RadioShack.com - Portable Music: Accessories: MP3 player accessories: Monster® RadioPlay™ 300 Wireless FM Transmitter Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veronica_86 Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Den så jo ganske stilig ut... :thumb Men er det muligheter for å koble til usb-minne(minnepenn) til? så en her i norge som det var mulig på... syntes det var en ganske grei funksjon... :idea: Siter Citroen C5 1,8 X, Stasjonsvogn, 2002 mod Renault Mégane 1,6 RT, 1996 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Den så jo ganske stilig ut... :thumb Men er det muligheter for å koble til usb-minne(minnepenn) til? så en her i norge som det var mulig på... syntes det var en ganske grei funksjon... :idea: Dæven å mye dill dall du skulle ha da :p Er ikke noe sånt på den jeg har. Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veronica_86 Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Mye dill og dall ja... Bestem dame vettu.. :p eller jente.. vet hva jeg vil ha. Men er ikke helt nødt til å ha med mulighet for minnepenn da, men et pluss hadde det vært. :) Siter Citroen C5 1,8 X, Stasjonsvogn, 2002 mod Renault Mégane 1,6 RT, 1996 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg