Golf type blå Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Jeg lurer på hvor jeg kan få tak i dempere til en 2002 mod??? Har underesøkt litt men fant ikke noe i trødelag hvertfall...:( Så jeg håper at det er noen som vet dette...??? Har hørt om at det fines gule coni til dem,men finner ikke noen som selger dem... Håper på raskt svar....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BossCat Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 US Autoparts ligger jo i Trondhjem, og dei har nok dempere til US Ford, ellers i andre deler av landet har du jo Aarnes, Steinar Stolen, Amerikanske Bildeler som også selger deler til USA biler Siter Bilforumet.noModerator: Lakk og Karosseri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf type blå Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Har du hørt om gule coni til 2002 mod da???? Undere søker litt for min far sjønner du... Men jeg tror ikke han har snakket men US Autoparts i trondheim nei... Men jeg skal høre litt jeg... Tusen takk for tiset...:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg