Gå til innhold

Lurer på noen ting igjen:)

Ranger emnet


Glenni23

Anbefalte innlegg

Hei,

er det noen som vet hvor store felger jeg kan sette på min kadett 90 mod? Føler at ingenting passer. For stort forran så ikke det blir plass til å svinge osv.

 

Og, kan man sette fangere fra GSI rett på kadett E sedan? noen som vet noe om det? og hvor jeg kan få tak i sånne fangere?

 

Takk for svar:)

Opel Kadett

Lenke til kommentar
Del på andre sider

husker ikke heilt kossn kadett e sedan såg ut:S men vist du går innpå Blomdals OpelHøgg AS - Start bor 2min me bil unna vrakplassen der, mulig han som eiger der, har noe liggenes til deg,,send en mail ellernoe å spør :) trur han har litt peiling:) har vert innom der ettpar ganger og sitt en del kadetter der så vidt jeg husker da,,,

79 Opel Kadett C 79mod 2.2

79 Oldsmobile delta 88

01 Omega b2 bruksbil

77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt*

79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...
Hei,

er det noen som vet hvor store felger jeg kan sette på min kadett 90 mod? Føler at ingenting passer. For stort forran så ikke det blir plass til å svinge osv.

 

Og, kan man sette fangere fra GSI rett på kadett E sedan? noen som vet noe om det? og hvor jeg kan få tak i sånne fangere?

 

Takk for svar:)

 

15" må vel være passelig? Kjører 195/50 R15 på Enzo felger på min GSi. Måtte slå inn litt øverst på skjermkanten bak.

GSi fangere regner jeg med passer på sedan. 3 skruer øverst i mitt, en mutter på hver side bakom og spor på sidene. Samme opplegget er det ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår