Glenni23 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Hei, er det noen som vet hvor store felger jeg kan sette på min kadett 90 mod? Føler at ingenting passer. For stort forran så ikke det blir plass til å svinge osv. Og, kan man sette fangere fra GSI rett på kadett E sedan? noen som vet noe om det? og hvor jeg kan få tak i sånne fangere? Takk for svar:) Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Einart Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 husker ikke heilt kossn kadett e sedan såg ut:S men vist du går innpå Blomdals OpelHøgg AS - Start bor 2min me bil unna vrakplassen der, mulig han som eiger der, har noe liggenes til deg,,send en mail ellernoe å spør :) trur han har litt peiling:) har vert innom der ettpar ganger og sitt en del kadetter der så vidt jeg husker da,,, Siter 79 Opel Kadett C 79mod 2.2 79 Oldsmobile delta 88 01 Omega b2 bruksbil 77 Opel Kadett C 77mod Caravan *solgt* 79 Opel Kadett C 79mod 1.2n *solgt* Opel kadett C 78mod r.i.p Kadetteinart@yahoo.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Okei takk:) Har sendt e-post dit før. Får alltid svar. Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Monzter Skrevet Mars 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 23, 2008 Hei, er det noen som vet hvor store felger jeg kan sette på min kadett 90 mod? Føler at ingenting passer. For stort forran så ikke det blir plass til å svinge osv. Og, kan man sette fangere fra GSI rett på kadett E sedan? noen som vet noe om det? og hvor jeg kan få tak i sånne fangere? Takk for svar:) 15" må vel være passelig? Kjører 195/50 R15 på Enzo felger på min GSi. Måtte slå inn litt øverst på skjermkanten bak. GSi fangere regner jeg med passer på sedan. 3 skruer øverst i mitt, en mutter på hver side bakom og spor på sidene. Samme opplegget er det ikke? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg