ChevyHoe Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Akkurat nå har jeg et Focal 165KP frontsett, men det er blåst til h... Digga lyden Focal ga meg, men det skulle da bare mangle til den prisen. Det tålte 1,5år med juling, også var det natta for mellom/bass. Delefilter og diskanter funker fortsatt som fy. Spørsmålet blir da: Skal jeg gå for Focal igjen? Må jo da isåfall bli en oppgradering til 165K2P, men dem er jo så dyyyyre. Noen andre forslag som spiller like bra? Ser at jeg får Rockford Fosgate T162S frontsett rimelig billig fra USA, og men at Focal er dyrt der borte. Skal vel uansett ta inn det neste fra usa, ettersom jeg handler endel der.. Eller kan jeg fortsette å bruke Focal sitt delefilter og diskant, og bare kjøpe noen nye mellomtoner av valgfritt merke? Vil jo at det skal låte pent, ikke bare høyt. Hva ville dere i såfall anbefalt? Puuuh.. langt innlegg.. Siter Kai Tahoe Z71 & Camaro Z28 RS Biler som bruker under 1,5 liter på mila er FEMI! Min garasje på Offroad.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Hertz SPACE K6L er nok en heftig konkurent. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyHoe Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Speller dem pent a? Aldri hørt om.. Siter Kai Tahoe Z71 & Camaro Z28 RS Biler som bruker under 1,5 liter på mila er FEMI! Min garasje på Offroad.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Hertz spiller pent det ja :) noe mykere diskant en Focal sine. Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Selge meg focal settet ditt billig da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyHoe Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Trukke jeg gidder å kvitte meg med det.. Delefilter og diskanter funker jo perfekt, så enten supplerer jeg med to nye elementer, eller kjøper helt nytt frontsett. Da blir Focalene heller brukt som supplerende diskanter til 6x9" baki. Dem hakke god nok diskant synes jeg.. Siter Kai Tahoe Z71 & Camaro Z28 RS Biler som bruker under 1,5 liter på mila er FEMI! Min garasje på Offroad.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 hva med å bare kjøpe nye mellomtone/bass fra focal? koster vel en drøy 1000 lapp pr.element.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyHoe Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 biffen071278 skrev: hva med å bare kjøpe nye mellomtone/bass fra focal? koster vel en drøy 1000 lapp pr.element.... Har vurdert det ja, men hakke funnet noen som selger løse elementer. Erfaringsmessig er det greit dyrt å kjøpe hos forhandler i norge.. Siter Kai Tahoe Z71 & Camaro Z28 RS Biler som bruker under 1,5 liter på mila er FEMI! Min garasje på Offroad.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChevyHoe Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Da har jeg vært en tur hos Audio-art og blitt overbevist :) Nye mellomtoner er montert, og endelig er det lyd forran der igjen Siter Kai Tahoe Z71 & Camaro Z28 RS Biler som bruker under 1,5 liter på mila er FEMI! Min garasje på Offroad.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg