Gå til innhold

xenonlys på T5

Ranger emnet


Anbefalte innlegg

Der var bilen endelig ankommet Tromsø, nå skal den klargjøres, legges solfilm på og Ditec lakkbehandles først, så jeg håper å få den ut før neste helg...

Har ikke prøvd 174 hk utgaven enda, så jeg vet ikke enda om jeg vil chippe den... er vel kanskje nok guffe i den som den er?

2003 VOLVO XC 90 D5 AWD

2008 VW Transporter 174 4Motion

1984 VOLVO 240 GLT

1967 VOLVO Amazon

X 1998 VOLVO V70 R AWD (Savnes til evig tid)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jeg har prøvd både Xenon og chip.

Lyset på de bilene er ikke det beste, jeg byttet med bi xenon, og det ble ok lys edt eneste er at du vil få skygger etter det skjoldet som sitter rundt pæra i lampa. Jeg synes atv lyset ble mye bedre på nær lys men savnet godt nok lys på langlys. satte derfor på xenon fjernlys kastere med hurtig kobling,for det er ikke pent. utseende på bilen ble mye mer gjennom ført med xenon ihvertfall.

Chip var noe jeg var veldig skeptisk til men etter mye forsking på markedet kom jeg frem til noen alternativer som jeg føler er seriøse nok. DEt er Flissundet motorservice på Flisa i Hedmark, Flissundet Motorservice AS - Tuningspesialisten - Flissundet Motorservice AS se link. Disse er dyre.

Audisentrum Oslo, disse er superseriøse og har mye kompetanse. Audisentrum AS Disse er også dyre. Så er det et firma i Trondheim ES tuning. estuning.no

Mitt valg falt på en trivelig kar med super service som heter Johan Lindstrøm han har startet firmaet Chipsenter og han har det du trenger, Jeg er meget fornøyd med service og produktet samtidlig som om han har tidenes beste priser og service, Se chipsenter.no for mer info om dette. og dette koster ikke mer enn at edt er verdt hver krone. Anbefales på det varmeste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår