Bamaaboy Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 har en omegamotor 2.0. hvor jeg ska bytte reg reim. så jeg lurer på hvor reimhjulene skal stå. vet at veiva har et meke på blokka ved bunnpanna det skal stå mot. tror jeg. men hvor skal kamaksel hjulet stå?(hvor skal merke peke mot?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ExvaliBuR Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 har en omegamotor 2.0. hvor jeg ska bytte reg reim. så jeg lurer på hvor reimhjulene skal stå. vet at veiva har et meke på blokka ved bunnpanna det skal stå mot. tror jeg. men hvor skal kamaksel hjulet stå?(hvor skal merke peke mot?) Kamakselmerkene skal peke mot to merker som er i topplokket. Sånn ca. rett opp for begge. Siter "This car will shatter 100 Mph in second gear only, imagine the speeding tickets you would be getting in a car like this … if they can catch you that is." Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Crazy Corsa Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Først og fremst er det greit og vite åssen motor du har? er det X20XEV eller er det C20NE det er snakk om? Omega A eller Omega B? JAG.. Siter 96 Omega 3.0 v6 24v CD Prosjekt Tråd X 94 Crazy Corsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlbusDumbledore Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Hvis du har en Omega B, skal merke på kamakslinghjulet peke mot ett merke på bakdekselet (dekselet bak register-reimen). Merket er ca rett over hjulet. Er ett "hakk i dekselet". Men du trenger ikke stille inn hjulene, hvis du tar av den gamle reg. reimen uten å vri på hjulene. Bare sitt merket på hjulene og tilsvarende på dekselet bak. Da står de slik de skal. Du kan og dreie hjulene mens den gamle reimen står på, til de står likt med merket på bunnpannen og dekselet:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongharald Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 skal du stille oppat må du huske og ha stempel nr 1 på topp.. hadde vert greitt og vete kas motor du har og modell så finner man fort tegninger korleis det skal vere ;) Siter Grøftekanten lakk og rally! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg