Gå til innhold

Høytaler i dørene på golf2?

Ranger emnet


Klypa

Anbefalte innlegg

Heisann, har en 91 mod golf2 som det orginalt bare en 3,5 tommere i dashen på. Det jeg lurer på er om det er mulig å få "bygget" om døra slik at det går ann å få putta inn noen 4 eller 5 tommere der?

 

Ser etter en hel grei og billig løsning på det! Mulighet for å kanskje bytte bort det lokket som er der? Er ikke akkuratt spesielt handy når det kommer til interiør av bilen. Setter stor pris på om noen har noen gode forslag! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har akkuratt jort det samme, men jeg satte inn 6". Det ble litt i største laget men funker.

TOk bare bort hene den svarte drittn, saget bort den innhulingen bak og satte på en hyntonittplate over hele det "hullet" bak.

Ble ikke så veldig fint synset jeg, men på en i utgangspunktet dritstygg bil jir jeg faen:p

Men no har jeg bare plasten i børen mellom elementet og innsiden av døren, så blir spenende og se om hele driten går til helvette av vannskader om en stund...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann, har en 91 mod golf2 som det orginalt bare en 3,5 tommere i dashen på. Det jeg lurer på er om det er mulig å få "bygget" om døra slik at det går ann å få putta inn noen 4 eller 5 tommere der?

 

Ser etter en hel grei og billig løsning på det! Mulighet for å kanskje bytte bort det lokket som er der? Er ikke akkuratt spesielt handy når det kommer til interiør av bilen. Setter stor pris på om noen har noen gode forslag! :P

 

2er golfen har vel de enkleste dørene å bygge om. Bare skjær til en plate, som du erstatter original-plasten nederst på døra med. Fort Knox i drammen kan sikkert hjelpe deg, hvis du ikke vil ta turen inn til Oslo, og besøke oss.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

radioen skurrer, radio, sån som p4 osv.. har vært det med alle spillerne jeg har prøvd på den.. Bare irriterende, noen fåreslo at jeg burde prøve antenne forsterker(?) aldri hørt om? Så på en i stad, men den var det joen blå ledning som skulle kobles til :S

 

Er vist ikke meninga jeg skal ha radio i golfen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

radioen skurrer, radio, sån som p4 osv.. har vært det med alle spillerne jeg har prøvd på den.. Bare irriterende, noen fåreslo at jeg burde prøve antenne forsterker(?) aldri hørt om? Så på en i stad, men den var det joen blå ledning som skulle kobles til :S

 

Er vist ikke meninga jeg skal ha radio i golfen :P

 

 

 

Orginal antenne?

Kan være antenna som er dårlig, eller ledningen til den..

Antenneforsterker hjelper lite hvis signalet er dårlig i utgangspunktet.

Den ekstra ledningen på en slik forsterker skal som regel kobles til en + ledning..

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

orginal antenne ja.. Men er det ikke stuk med å bytte antenne da? Regner med at du ikke tenker på antenne pisken bare? Må jo av med hele skjermen i så fall da?

 

Blir vel biltema neste nå da..

 

Du må av med forskjermen for å få den helt av ja..

Men, du kan alltids kjøpe deg en slik innvendig antenne som du setter fast i vinduet, eller gjør som meg og borr hull i taket og skru inn samme antenne som du finner på GTI mm.:)

- VW Touran Mk1 TDI

- VW Golf Mk3 Variant 8v

- VW Golf Mk2 8v

 

Fiend Engineering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår