licorice84 Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 jeg er på jakt etter coilovers/justérbart senkesett til min 92 vti sedan. tenkte på prisklasse 5-8000kr. har sett på endel stash hos streetdesign.no (fk coilovers), men det er så mye å velge i så jeg blir forvirra. noen som har noen anbefalinger? Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Februar 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 Jeg har kjøpt H&R til min 97mod sedan. Men har ikke fått montert det endå¨. Skal ta det i påsken. Har hørt mye positivt om det. Det kjøpte jeg for 7500,- Mulig det er et alternativ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 25, 2008 H&R er bra. har hatt senkesett fra dem. var veldig fornøyd med det, regner med at coilovers holder samme standard:) det ble forresten et sett med FK Silverline til min Civic:) Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corolla87 Skrevet Februar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 Grattis då:) Håper både du og jeg blir fornøyd. hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
licorice84 Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 takk! jupp, håper det:D Siter quattroholic! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg