Prebo Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Hei Som nevnt i en annen tråd her på forumet så vurderer jeg å importere bil fra USA i nærmeste fremtid. I den anledningen har jeg forhørt meg med diverse importfirmaer om oppdraget. Har egentlig fått god kontakt med Jenz og det virker som han godt kan ta på seg oppdraget med å finne og bringe til Norge og ordne med godkjenning. Må innrømme at jeg aldri har hørt noe om firmaet hans før jeg ved en tilfeldighet støte bort i den. Så er det noen som har erfaringer med Jens Pedersen? Bilimport Båtimport MCimport USA Tyskland Sverige Jenz.no Mvh Preben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Ingen som har hørt om Jenz? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Prebo Skrevet Mars 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2008 Bumper denne.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg