rems_ Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 Lurer på hvor jeg skal trekke kabler fra batteriet til forsterkern bak, er det et hull fra motor rommet til kupee'n eller må jeg borre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MR_Simba Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 der chippen (hjerna elr no ) sitter..der skal det være en åpning! jeg har iallefall brukt den på min a6 den boksa sitter på fører siden..hvis du borrer høll der så husk å tette me silikon elr no. det har fungert bra for meg iallefall..vet ikke hvordan det er i a4:) Siter VW Polo 1996 1.4SOLGT Audi A6 2001 2,5QTDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 http://www.bilforumet.no/a4-s4-and-rs4-1995-2001/122336-opplegging-str-mkabel-i-a4.html Sånn kan du gjøre det ;) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Har bare trukket den langs plastdekslene på kanalen på sia, ved innstegslistene, og opp under baksetet, nede i hjørnet der er det lite åpent hull -gjennom der:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eschatos Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Jeg la plusskabelen som vist på bildene fra batteriet og inn under plastdekslene langs kanalen og opp under baksetet ( er fult av hull der du kan velge i). Signalkabelen fra cd til forsterker la jeg på høyresiden og på samme måte. Husk riktig sikring i nærheten av batteriet, jordingen koblet jeg bare rett i karosseriet via en av mutterne. Bruk solide strømkabler etter hvor stor forsterker du skal smekke inn :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg