trinity Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Planen er da å ta motor, gear og alt drivverk fra en bil og lage ny ramme og nytt karosseri. Så om du har laget eller vet om noen som har gjort det samme håper jeg att du kunne legge ut noen bilder så jeg har noe å se etter :) (Jeg er en taper på forumsider, så om dette er feilpostet, ikke drep meg :op:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trinity Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Ingen som har ??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 med crossbil.. mener du noe ala Baja Buggy? Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trinity Skrevet Februar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Ja noe i den duren ja:) men skal ha motoren fremme å ikke bak ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Februar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Hvorfor skal du ha motoren fremme? Like greit å putte den bak, ha bakhjulstrekk og litt vekt bakpå for å få litt grep :) Har noen bilder og filmer på pc'en min (lagt opp på FTP nå). Fant ikke igjen siden til de som har laget den, men la ut på FTP sånn at du kan se på noen bilder og filmer. Har flere filmer men gadd ikke laste opp så mange MB. KLIKK PÅ MEG Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trinity Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 Fy faen den var jo skammrå !!! :) sant det du sier der, var tenkt på å ta en gammel E30 å korte inn mellomakslingen på jeg ;p Men det der var jo mye råere!;) Du vet vel ikke hvilken motor som står i den bilen der ?:) (a) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HHA Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Nei desverre. :/ Du får si ifra hvis du finner siden dems (er noen finske folk mener jeg å huske). For jeg vil veldig gjerne ha den i mine favoritter igjen (formaterte for 2 - 3 uker siden og mista alt) Siter Kjør hardt, kjør stil, kjør olabil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Bil selges: Buggy/Crosscart/Boble/leketøy el selges - Medlemsforum Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trinity Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 skal si ifra om jeg finner den jeg ;) takk for tilbudet Kong Erik, men jeg skal lage meg selv:) artiere å ha noe som man har bygget selv :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trinity Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Den bilen din inspirerte meg Kong-erik !! Blir sikkert noe det samme jeg skal bygge og nå ;) men jeg skal ha fjering da :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kong-Erik J Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Er ikke min bil:) Bare tenkte på deg når jeg så den lå til salgs jeg:) Siter Hvem er best og hvorfor er jeg det? Men hva faen er din unnskyldning? I stallen pr dags dato 2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trinity Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 å nei :) men takk for att du la ut linken ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Det buret der ligner mere en dødsfelle enn sikkerhet.. Mvh Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 skaff deg en billig snø scooter og ta motor og "gir" fra også bygger du ramme og bakaksling rundt den. blir døds sprek og lett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 de filmene og bildene det er linka til over her, finnes på youtube.com også, søk på crosskart. er en toyota 4a-gte motor, eller hva den heter.. samme som sitter i mr2 Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg