grufle Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Spiller egentlig all musikk jeg, men når jeg spiller techno,trance og lignende dunker GAS anlegget bra. Så kan absolutt anbefalle det til deg. Tror ikke du finner noe som spiller så mye bedre til den prisen. Nei, men det høres bra ut! Du har vel ikke tilfeldigvis noen bilder av denne basskassen din? Siter http://www.drcracing.webs.com - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH - 1990 Ford Fiesta XR2i 8v CVH (Gatebilprosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Ser helt lik ut som denne, bare at min har gråe elementer i stedet for orange. Er samme specs også hvis jeg husker riktig. 2*12 Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jeg hadde kastet GAS greiene.. Liker ikke ting bygget i sponplater! :/ Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 Jeg hadde kastet GAS greiene.. Liker ikke ting bygget i sponplater! :/ hehe, var jo ett veldig bra argument :wonder: hva er galt med spon nå da? Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dexter_cf Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 fordi det er rimelig utett og fleksibelt.. Liker MDF bedre igrunn, selv om det veier endel mer! Siter uNF! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Mars 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2008 da tror jeg ikke du har bygd så mye med spon :p Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Mars 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2008 Suuuuuun. Hmm med tanke på att det er to stk gaz så tror jeg det ikke har så mye og si. Begrenset med trykk de skaper. det blir helt sikkert helt flott. Det blir hvertfall donk donk. Og det er jo det du var ute etter :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oledeg Skrevet Mars 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2008 fordi det er rimelig utett og fleksibelt..Liker MDF bedre igrunn, selv om det veier endel mer! Hvis du bygger 2 helt like kasser 1 med spon og en med MDF og bruker skikkelig med lim i skjøtene trur jeg ikke at du kan høre noe forskjell på disse :P Jeg har bygget mye i MDF Funker bra det, men nå har jeg begynt å bygge i spon, og dette funker like bra:) Siter Teamsjef For Team Din-Bilstereo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VeGGiz Skrevet April 16, 2008 Rapporter Share Skrevet April 16, 2008 Nå er ikke jeg den som sitter inne med mest kunnskap her, men personline ville jeg gått for: 1stk god cd-spiller (Pioneer/Clarion) 1stk god 3-4-kanals forsterker (Her har du mye å velge mellom, kanskje dynabel?) 1stk god 12" (samme som over, mye bra å velge mellom.) Bruker 2 av 4 kanaler, evt sub-kanalen om du går for 3-kanals. 1stk bra frontsett som bruker resterende 2 kanaler. Så hadde jeg gitt eff i høytalere bak, evt brukt orginale på litt lavere volum enn de foran. Siter R-line 19 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg