arctictiger Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Jeg studerer i California dette året, og jeg har lekt med tanken om å kjøpe meg en Porsche 911sc 1978 modell og importere den til Norge. Prisene ligger på nesten halvparten av prisene i Norge. Men er rust egentlig noe problem på disse bilene? kan jeg like så godt importere fra Tyskland? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
todleif Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Bilene er galvanisert ifra 76, men det kan selfølgeligt væra rust på dei. USA-bilene har vel litt mindre effekt, (avgasskrav) Annleis bakfanger (store gummiklosser) og har vel røde blinklysglass bak. So du må nok bruka nokre kroner, for å fiksa dette. (eg kan ikkje alt om forskjellene) Dollaren er fin no, so det blir nok rimeligt å finna eit bra eksempel. Men sjekk bilen nøye, før du kjøper! Siter Bilforumet.noModerator: Bilpleie - Bilstereo -2003 Volvo S60 2.4D-1981 Porsche 911 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest trogha Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Det er vel en kjent sak at det er gjennomsnittlig lite rust på californiabiler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Det er vel en kjent sak at det er gjennomsnittlig lite rust på californiabiler. Også ruster dem med en gang de kommer til norge. Hehe Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctictiger Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Ok, men hvis de er galvaniserte og ruster lite, er det da noe poeng å betale dyre fraktkostnader helt fra usa? er det et bedre alternativ å importere fra Tyskland hvor frakt blir mye billigere. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mustang95 Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Frakt med forsikring fra USA er på ca 15000,- Siter Project: "FrostBite" by GSS Motorsports - 2007 Focus - 1995 Mustang cab - 1994 Mustang coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg