slitenvolvo Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Har du lest av feilkodene? Lurt å begynne der før man begynner å tippe. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 hmm.. kanskje en fordel det ja:( menne er ikke så stø på det:) kan det bare i teorien, og har ikke helt funnet utav den boksen som det prates om hvor den er.. det kommer 3 seksjoner med blink sant? hver seksjon på 1-3 blink alt ettersom? hvis det så er jeg enig med meg sjøl:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 Du leser av fra port 2(bensin) og port 6(tenning) på boksen. Du får x antall blink, så en kort pause, så y antall blink, pause og så z antall blink. Kodenn er da x-y-z. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 takk Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 jeg får kode 131 på stikk 2, og 214 på stikk 6. kan det være svinghjulssensor eler? var en som nevnte noe om det. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Det er svinghjussensoren ja :) Se PM. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Har du kjørt 20mil på "to eller tre" sylindre?? Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 hvis det er svinghjulssensoren, så går den vel på alle sylinderne? :) ja jeg har vel kjørt godt over det. er avhengig av bilen for å komme meg til jobb. kjører 5km på morraen til der jeg møter en kollega. men da prøver jeg å bytte denne. den kan vel ikke være altfor dyr? hvor sitter den forrestn? under bilen vel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
240Rallye Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Sitter øverst, mellom girkasse å motor :) Gjorde hvertfall det hos meg :P Bilen fusket BRA da Siter Volvo S60 2.0l Turbo Volvo 940 GL Volvo 240 GLT Volvo 242 Turbo x Volvo 850 T5 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 øverst:( det vil si vanskelig å komme til? kan ikke ta det som en dagsjobb å bytte den hvis jeg ikke kommer til. fikk beskjed om å sjekke alt av kabler. hvor ender denne boksen da? kablene. nydelig bil forresten rallye:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
slitenvolvo Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Sitter øverst på clutchuset mot blokka. Sett bakfra: Er vel bare å skru av den skruen å dra den opp. Kommer fint til med en liten skralle eller lignende. Siter - Rust never sleeps. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Er det ikke umbraco-skruer orginalt? Synes å huske det, jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 hjertelig takk for bildet. så kassa må ned? da bytter jeg clutchen i samma slengen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VolvoR-Sport Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 trenger ikke å ta ut girkassa! kommer til uten og ta den ned, og det er 6mm bolter, 10mm mutter hode på innfestnings skruene! ;) Siter -Volvo 245 16v Turbo Prosjekt- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 takk:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg