Torstis Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Hei! Jeg skal kjøpe meg ny cd-spiller. Derfor lurer jeg på hvem jeg skal velge. Har ikke så stort budsjett så det blir en billig spiller. Tenk litt på disse. hva er forskjellene? er det stor forskjell, annet en at den ene har mp3 avspilling? hvem skal jeg satse på? Sony CDX-GT121 Sony CDX-GT23 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Ville heller sett litt på Pioneer-spillerne i stedet for Sony. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstis Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 ok. Er jo ikke store prisforskjellen. burde jeg heller gå for den billigste pioneer-spilleren da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Jeg tror det er et bedre alternativ, ja. Pioneer-spillerne er generelt bedre enn Sony sine, så jeg tror du vil bli bedre fornøyd med en av Pioneer-spillerne. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstis Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Men det er ikke linjeutgang på den da... Det er jo litt dumt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Axis91 Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Det er 1 linjeutgang på alle tre Pioneer-spillerne til 990,- Men hvis du skal ha flere utganger, må du nok opp i pris. Siter Mvh Sigurd Damman Bilstereo til familiebilen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstis Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Det var bare jeg som misforstod det som sto der :P Takk for hjelpen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torstis Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 *Slett* Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg