Gå til innhold

Bil til maks 45 000,-

Ranger emnet


botre

Anbefalte innlegg

Golf 3 stasjonsvogn er billige for tiden, du burde få en som har ikke har gått langt (og dermed er driftsikker) til budsjettet ditt.. Du får et par av dem med 2.0, som burde gå greit nok.. Hvis den ikke er komfortabel nok, sleng inn et par GTI-stoler, tar 5 minutter å bytte, og de er kjempegode å sitte i.

 

Ellers burde vel Lancer, Civic og lignende japanske biler være både driftsikre nok, og greie å kjøre. (se! det går an å anbefale ting man ikke har eid selv også ;) )

 

 

Lykke til med å finne bil :)

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gå for Merce.... 230e eller 300e. Mest komfortable og støysvake bilen jeg har kjørt. Min var gått over 300k, men fortsatt tight og fin.

For 45k burde du få ett veldig bra eksemplar. Se etter biler nyere enn 1990.

 

helt til du må på eu-kont. og alt går rett i dass!

pga. av slakk overalt...

93 Volvo 245 Turbo

86 Volvo 240

98 Kawasaki ZX6-R

09 Polaris Assault RMK 800

87 Suzuki lt250r

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt til du må på eu-kont. og alt går rett i dass!

pga. av slakk overalt...

 

Hadde min på kontroll rett før jeg solgte den. Måtte bytte ett hjullager, ett endeledd og en sikkerhetssele.

Det vil jeg ikke påstå er ille på en bil med over 300k på tellern.

 

Hadde jeg ikke bodd i en av Tromsøs verste bakker, så hadde jeg nok hatt den enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsker å bytte ut min 92 Peugeot 309 med noe en tanke nyere.

Har satt ca 45tusen som maks pris da jeg ikke ønsker å låne noe spenn. Men kan jo til nød slenge på 10-20 på boliglånet og ta rundt 45 kontant. Men det er ikke noe must.

 

Hva er det som kan lønne seg for meg å kikke etter da?

Jeg ønsker:

 

-driftsikker bil

-comfort(viktig!)

-ikke sinnsykt dyre deler hvis noe trengs å byttes

-5-dører/sedan/kombi/stv

 

Annet er ikke så viktig, er vant med både FW, RW og AWD.

Men det er jo greit at det skjer noe når man trykker på gassen, men er ikke ute etter noe veldig sprekt i utgangspunktet.

 

Da håper jeg at jeg kan få noen tips på biler jeg kan være på utkikk etter.

 

 

 

Ser du får masse kostnader som eks. her.

 

Hva med bedre kvalitet enn VW og mye bedre komfort.

 

som denne

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville kikket på bilen som Mercedes C-klasse, Mazda 626, Mazda 323F, Toyota Carina, Corolla, Opel Vectra(Kvalitet?:S) Eller en Bmw 316 fra rundt 97. Ellers er det nok ganske vanskelig å møte alle kravene dine for kun 45 000kr. Har du gått opp til 70 000kr hadde du nok fått en mye bedre bil. Men man har ikke mer enn man har, men da går det desverre også mye utover alderen på bilen.

03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-]

X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07]

X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10]

X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår