LoW RiDeR Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Vurderer å bestille meg en skjerm herfra. Noen som har handlet her før? Går det an å lure seg unna toll/moms her? Eventuelt andre anbefalinger av nettbutikker hvor man kan få kjøpt en vga skjerm til en billig penge? Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Det er ikke toll-avgift på elektronikk! MVA kan en ikke snike seg ukka! Bidra til fellesskapet slik som alle oss andre! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 MVA kan en ikke snike seg ukka!Bidra til fellesskapet slik som alle oss andre! Mvh Pål KAN -> jo BØR -> nei Synes jeg bidrar nok som det er med skatter og avgifter.... :P Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 det da ikke noe spesielt billig dær da.. iallefall ikke de jeg fant. så og si samme pris inorge: Auto Bilstereo Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Tenker ikke på 'vanlig' skjerm men noe i denne duren: CID700M - 7" InDash VGA Touchscreen USB - Radio Har funnet noen få steder de selger i Norge også, men da uten innebygd forsterker og linje inn/ut. Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet Februar 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Ingen som har kjøpt seg en in-dash med vga tilkobling her? Skulle gjerne hatt noen tips! Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg