rel0ad Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Håper noen turbo eksperter klarer å hjelpe meg med denne gåten: 200sx OGN • Se p emne - problemer med ladetrykk på en s14 Utdrag fra tråd: hva kan være feil når jeg ikke får noe trykk, på 200sxn min, har sjekket alt av trykkrør, ingens synlige skader vertfall. sjekket stanga på wastegaten.. ingen stygg røyk, ingenting. noen tips? kan det være at turbo er gåen? sjekket alle trykkrør, intercooler osv. ingen synelige skader, sjekket også med masse startgass, ingen utslag sjekket turbo, spinner fint irundt når jeg snurrer den, ingen røyk. fint om noen kan komme med litt tips, begynner å gå tom litt for ideer. jeg sjekket turboen, ingen slakke så å si, tok av slangen på acuatoren nå, og ingen forskjell. jeg begynner å tro at wg "luka" er øddelagt, har hørt om det, er neste steg å bytte turbo\wg? eller kan jeg teste andre ting? Siter ------------------------------ Bmw 325 Nos, E30 Automote edition (selges) Audi A4 1,8 Turbo Mercedes 190 2.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rel0ad Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 ingen som vet dette? Siter ------------------------------ Bmw 325 Nos, E30 Automote edition (selges) Audi A4 1,8 Turbo Mercedes 190 2.6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Tatt av staget fra WG ventilen på eksoshuset og sjekket at det er bevegelse i den? Og høre etter om ventilen/lokket fortsatt er der inne. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Har hendt at WG-luka på sånne sving-WG's har falt av...selv om det er veldig sjelden. Da får du maks 0.2 bar,på flatt jern. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg