Matchbox 4 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 takk for tipset.. skal jeg legge noe vatt eller dempematter der..? BTW Det er glassfiberbunn. Platene ligger ikke rett på metallet :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 du bør legge skikkelige matter som faktisk demper noe :p brownbread stp dynamat osv Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 du bør legge skikkelige matter som faktisk demper noe :p brownbread stp dynamat osv Hvem fører dyna mat i Norge? ja du sier noe der. Får høre litt åssen lyden blir. :) men ett godt poeng. er vel minimalt hva 10 mm lydmatter demper når de koster 100 spenn. Ser frem til en kveld med vanlig sparkel og pussing i kveld hehe.. Ett spørsmål til klovnster. Noen gode forslag til en kondensator eller to? kanskje 2 - 5 farad? Thanks Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 kondensator er ikke nødvendig.. bruk heller pengene på et skikkelig batteri :) ang dempematter, så kan jeg anbefale STP fra installbay.. enkelt å legge og koster ikke all verden :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Janp87 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Bruker STP selv, veldig lett å arbeide med, selv når det er rundt null grader(så lenge mattene har ligget inne og blitt varme) Siter http://www.bilforumet.no/prosjektforum/194922-janp87-chrysler-neon-amerikansk-plastrakett.html#post2173508 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 kondensator er ikke nødvendig.. bruk heller pengene på et skikkelig batteri :) ang dempematter, så kan jeg anbefale STP fra installbay.. enkelt å legge og koster ikke all verden :) Så med andre ord. Om jeg kjøper ett optima red top batteri så burde det levere konkret nok strøm? Intantbay ja. thanks Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 er mye annet jeg hadde kjøpt for red top :p hehe.. men er mye bedre enn vanlig blybatteri Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 er mye annet jeg hadde kjøpt for red top :p hehe.. men er mye bedre enn vanlig blybatteri Ikke vær så jævlig hemlighetsfull a??:ex_machin :oohh Hva da for eks? :D Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 yellow top kinetik odyssey Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Ja bra med noen som tåler litt lav temp i disse dager.. Er kaldt i garasjen etter 00 hehe men man må lide for skjønnheten ;) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Ahaaa. Jeg forsto det sånn att redtoppen var den beste jeg :O men okey. men kinetik batteriene ser litt feite ut :) de er på linje som optimaserien de? Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 er bedre enn optma vil jeg si.. akkurat bytta hos en kompis.. RELATIVT heftig anlegg med et red top batteri som ble flatt etter 2 min spilling.. bytta til kinetik HC2000 og har aldri hatt problemer igjen :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 er bedre enn optma vil jeg si.. akkurat bytta hos en kompis.. RELATIVT heftig anlegg med et red top batteri som ble flatt etter 2 min spilling.. bytta til kinetik HC2000 og har aldri hatt problemer igjen :) Hva koster kinetik HC2000 Da? Høres jævlig bra ut :) har aldri tenkt noe på batteri når jeg har hatt anlegg i andre biler. så dette er nytt for meg hehe. Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Hei og hopp. Har pussa glassfiber i dag :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Og jeg har sparklet. har pussa det også. men glemte og ta bilde men orker ikke gå ut igjen. har holdt på en del i dag... syns det har gått fint til og være første gang. :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg