ørn Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Hvordan skifter man nick her inne? Har ikke volvo lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
"Mr A." Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Sender PM til en administrator :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Sender PM til en administrator :) Hvor finner man dem? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Titt tei Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Titt tei Der var du ja:) Sender der PM ASAP Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Da har jeg fått skiftet nick:) Takk til en behjelpelig moderator:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Jeg setter denne som sticky, da dette tydeligvis er et ønske fra flere :) Fikk vel 5 PM istad. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tombra Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Ett tips må vel være å ikke bytte nick hver gang man bytter bil! Siter Signaturen min. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Ett tips må vel være å ikke bytte nick hver gang man bytter bil! Eller velge et nick som det ikke står bilmerke osv i kanskje? =) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Da har jeg fått skiftet nick:) Takk til en behjelpelig moderator:) Men du går jo i den samme fella nok en gang. Hva skjer den dagen du kjøper deg BMW M5. Vil du da kalle deg Hertug Bimmer? Dette har vi et styrevedtak på i FRT (Flåklypa Racing Team). Vi har nemlig fastslått at det er dødfødt å ha merkespesifikke brukernavn... :D Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reodor F Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Eller velge et nick som det ikke står bilmerke osv i kanskje? =) Som sagt.... http://www.bilforumet.no/stripa/182652-referat-kveldens-styrem-te-i-fl-klypa-racing-team.html Siter __________________ You need only two tools: WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro_King Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 Men du går jo i den samme fella nok en gang. Hva skjer den dagen du kjøper deg BMW M5. Vil du da kalle deg Hertug Bimmer? Dette har vi et styrevedtak på i FRT (Flåklypa Racing Team). Vi har nemlig fastslått at det er dødfødt å ha merkespesifikke brukernavn... :D HAHAHA, artigmann! Kommer nok aldri til og kjøpe BMW, her er det audi som gjelder!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet April 9, 2008 Rapporter Share Skrevet April 9, 2008 Hei, mottar daglig flere PM fra folk som ønsker å bytte nick. Det er helt greit, MEN! søk gjerne på forumet om nicket du vil ha er opptatt. Er det opptatt, må du velge deg et annet ;) Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Auda Skrevet April 27, 2008 Rapporter Share Skrevet April 27, 2008 Kan jeg hete Biring? :P Siter URS4(Outlaw) A6 2.7T(Murdered) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
merce-123 Skrevet November 25, 2008 Rapporter Share Skrevet November 25, 2008 Kan jeg hete Biring? :P nei, det er det bare de kule gutta som kan;) Siter nuverende bilpark: *Mercedes s124 x 2, 94/95 e300D-24v/250td *Mercedes 300tdt x 3, alle tre er w123* *BMW 745ia e23 3.2 turbo - 1983* *BMW 3.0csl motornord banebil - 1969* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg