cm1988 Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Hei! Har dere noe tips på hvilken trafikkskole i Kristiansand eg bør bruke, forhold til pris å til biler? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest sicarlse Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 jeg trodde UFO var en grei skole, var jo fårsåvidt det, men kosta meg unødvendig mye. veldig greie folk der, og de har et seriøst og bra opplegg. tok mopedlapen på kruger trafikk, det var litt mere så som så med opplæringa. men kan jo være ting har endra seg etter 2 år. ang biler, så kjører ufo audi og VW stort sett. A4 kjører BMW. kruger kjører litt forskjellig, bla noen mercer. hadde jeg skulle anbefalt deg en skole, ville jeg sagt A4. bare hørt lovord om de Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 jeg trodde UFO var en grei skole, var jo fårsåvidt det, men kosta meg unødvendig mye. veldig greie folk der, og de har et seriøst og bra opplegg. tok mopedlapen på kruger trafikk, det var litt mere så som så med opplæringa. men kan jo være ting har endra seg etter 2 år. ang biler, så kjører ufo audi og VW stort sett. A4 kjører BMW. kruger kjører litt forskjellig, bla noen mercer. hadde jeg skulle anbefalt deg en skole, ville jeg sagt A4. bare hørt lovord om de Enig. Jeg brukte A4. Hadde en veldig flink kjørelærer som lærte meg ting på den riktige måten (jeg lærte faktisk noe av måten han lærte meg ting på), og jeg tenkter ofte tilbake på den tiden og forskjellige situasjoner. BMW er jo en bonus da :) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg