gbeiske Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 klarer ikke å trekke strømkabel gjennom noen av hullene i torpedoveggen. Kan noen forklare hvordan de har fått det til? Det er fryktelig trangt:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s9000 Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 veit ikke helt hvordan din er innvendig men jeg skrudde av høyre høytalerdekselet på dashbordet. -skrudde ut høytalern, så mener jeg å huske at jeg tok en tynn stiv kabel og dytta ned i høytaler åpningen og ned helt i siden på dashbordet.(mot døra) -teipet på strømkabelen og trakk den opp igjennom høytaler hullet. deretter trakk jeg strømkabelen ut igjennom torpedoveggen i en kabel igennomføring som lå klar. -jeg skrudde også av det dekselet som er rett under frontvindu, der kommer du lettere til å trekke strømkabelen ut i motor rom. :cool: Siter 94' S 9000cse turbo poff =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gbeiske Skrevet Mars 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2008 takk for svar, skal prøve det Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg