Polo Classic Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Flere bilder her fra det seneste showet (i september) E38 Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Nggghyodude Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Der var det mye rått ja Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by Golfy Der var det mye rått ja og mye sært. men men var en del fine 1ere der. liker ikke sånn max bredda som den siste grønne der Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Dette er bilen til kompisen min Dave. Før kjørte han på 8-13 med 195/45-13. Kan skrive under på at det ble "ganske lavt" :D Hjulene som sitter på nå er fra Renault turbo. Senket et sted mellom 80-120 mm Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Sett en del fine biler fra de ja. :) Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 *sikle* vilha vilha vilha! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 12, 2003 Rapporter Share Skrevet November 12, 2003 Originally posted by Polo Classic Dette er bilen til kompisen min Dave. Før kjørte han på 8-13 med 195/45-13. Kan skrive under på at det ble "ganske lavt" :D Hjulene som sitter på nå er fra Renault turbo. Senket et sted mellom 80-120 mm tøft og se at det er flere med 32b... sjeldent man ser sånne på nettet også som er gjort noe med. Tror jeg har sett den med de felgene i et blad ell no.. mener det var no sånn reklame for en vw klubb eller noe jeg så når jeg var på shariff faktisk.. hehe mulig det var i et bilblad bare et bilde fra et treff... uansett så var den mildt sagt LAV ja. Vet du noe om hva slags modifikasjoner han har gjort ellers med den eller? og hva han har brukt for å få den så sinnsykt lavt? mvh vemund Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Ikke så mye som er gjort med den. Kappet fjærer, glatt bakluke, ny grill. Hadde bilde av den i reportasjen fra GTI Internationals i fjor i klubbavisen. Ikke lett å få tak i skikkelig senkesett til den. Vi brukte den i år til å dra midtmotor Derbyen til GTI Internationals Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rs_cr Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Herlig!! Og slik skulle gjerne min sett ut: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 13, 2003 Rapporter Share Skrevet November 13, 2003 Originally posted by Polo Classic Ikke så mye som er gjort med den. Kappet fjærer, glatt bakluke, ny grill. Hadde bilde av den i reportasjen fra GTI Internationals i fjor i klubbavisen. Ikke lett å få tak i skikkelig senkesett til den. Vi brukte den i år til å dra midtmotor Derbyen til GTI Internationals veit vanskelig det.. men passer fra audi 80 b2 foran i alle fall, bak er det verre, fikk tips av en om å sjekke en tysk side der fant jeg 80 senk foran til audi 8o, og det passer jo over.. men bak er som sagt værre.. kappa mye han da? hehe var jo vildt laav Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 1, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2003 Originally posted by passat kara tøft og se at det er flere med 32b... sjeldent man ser sånne på nettet også som er gjort noe med. Tror jeg har sett den med de felgene i et blad ell no.. mener det var no sånn reklame for en vw klubb eller noe jeg så når jeg var på shariff faktisk.. hehe mulig det var i et bilblad bare et bilde fra et treff... uansett så var den mildt sagt LAV ja. Vet du noe om hva slags modifikasjoner han har gjort ellers med den eller? og hva han har brukt for å få den så sinnsykt lavt? mvh vemund Understell: Oh yeah daves passat has shortened front springs PI i think with Avo polo adjustable rear coil-overs with i thinki stock passat estate rear springs which have been shortened abit. The car handles The Nuts and shoots round bens and roundabouts at ungainly speeds, he gets it propa sideways sometimes but has a perfectly balanced natural, slightly understeery nature but handles so good it surprises you every time you get in it really... Was even better with the 8x13's!! Motor Dave's passat has a 2E 2-litre 8V from we think a mk3 Golf gti which Jabba had lying around back a little while ago, A1.8 gti engine wiring loom and ecu (digifant), audi 2-litre throttle body/inlet manifold, Golf gti 5bar fuel pumps mounted under rear, Large air filter and straight through exhaust using 1,8 passat downpipes(added lambda), 2,5"bore system de cat with stainless rear end can - guru made. The engine is a tight fit under the bonnet (cam cover rubs a little) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg