turboascona Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 noen som har peiling på hvor jeg får fatt i motorfester og bunnpanne til manta 1.8 ? er det noen som har, kjøper jeg gjerne, men vil helst ha nye saker:) hvor får jeg fatt i? og NEI, blomdal har ikke:redbite Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ligger noe her av og til. Opel Motorsport Club Må være medlem da. :) Super klubb. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Ligger noe her av og til. Opel Motorsport Club Må være medlem da. :) Super klubb. er medlem der, du ;) men har ikke observert noen der enda.. =P men takk uansett :) flere steder, noen? ? =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 snekre eget, er ikke så vanskelig Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 snekre eget,er ikke så vanskelig haha:P vet det ikke er vanskelig, men får jo ferdig i aluminium daa, såå da kan jeg like gjerne skaffe det.. og motorfester gidder jeg bare ikka lage.. mye mååling osv.. =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 1,8-liters motor i en Manta? Er det noe skøy da? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 1,8-liters motor i en Manta? Er det noe skøy da? :P Motorpanne og motorfester fra manta 1.8 blir brukt for å sette feks. 16v eller calibra turbo motor i ascona/manta b. Så det er nok litt skøy... Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Februar 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 24, 2008 Motorpanne og motorfester fra manta 1.8 blir brukt for å sette feks. 16v eller calibra turbo motor i ascona/manta b.Så det er nok litt skøy... helt riktig det du;) :Devil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MagnusK89 Skrevet Mars 2, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2008 Motorpanne og motorfester fra manta 1.8 blir brukt for å sette feks. 16v eller calibra turbo motor i ascona/manta b.Så det er nok litt skøy... Såpass, faktisk :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2008 Såpass, faktisk :P har TO motorer av typen C20LET klar... =P mangler ett ledningsnett, ett par motorfester fra 1.8 manta( kan lage selv) og en bunnpanne fra 1.8 manta (gidder ikke lage selv) .. SI IFRA HVIS NOEN HAR!!!! LEdningsnett til c20let, bunnpanne og motofester fra MANTA 1.8! si ifra om du har og er villig til å selge.. Send pm, svar på forum, samma, bare jeg får tak i delene!! ... =P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Mars 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 4, 2008 har TO motorer av typen C20LET klar... =P mangler ett ledningsnett, ett par motorfester fra 1.8 manta( kan lage selv) og en bunnpanne fra 1.8 manta (gidder ikke lage selv) .. SI IFRA HVIS NOEN HAR!!!! LEdningsnett til c20let, bunnpanne og motofester fra MANTA 1.8! si ifra om du har og er villig til å selge.. Send pm, svar på forum, samma, bare jeg får tak i delene!! ... =P Har bunnpanne til manta 1800 panne, og veit om ein som skal selge 1800 motorfester. 2800 kr + frakt så er bunnpanna di. Har og manta 1800 clutchhus, adapterplate til clutchhus og getrag 265 kasse. Motorfester av carbonstål. Får og snart ei getrag 265 kasse som har gått 180 000 km, som eg kan selge for riktig pris. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turboascona Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Har bunnpanne til manta 1800 panne, og veit om ein som skal selge 1800 motorfester. 2800 kr + frakt så er bunnpanna di. Har og manta 1800 clutchhus, adapterplate til clutchhus og getrag 265 kasse. Motorfester av carbonstål. Får og snart ei getrag 265 kasse som har gått 180 000 km, som eg kan selge for riktig pris. Velkommen til Blitzpower! de skaffer bunnpanne for 2300.. NY, såå, 2800 er litt i dyreste laget.. :) må sjekke hva jeg har av deler selv, før jeg tenker videre på delene du lufter :) ellers takk for svar =D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens Kristian Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Velkommen til Blitzpower! de skaffer bunnpanne for 2300.. NY, såå, 2800 er litt i dyreste laget.. :) må sjekke hva jeg har av deler selv, før jeg tenker videre på delene du lufter :) ellers takk for svar =D så kjøp hjå blitzpower da, tviler sterkt på at han har nye 1800 panner... Veit sjølv ka dei ligger på, og etterspørselen er bra på dei. Trur du bør undersøke litt, ei panne pleier å ligge på 2400-2500 kr. Men eg selger ikkje under 2800. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thor-Eivind Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 da er jo folk tette som ikke kjøper ny fra blitzpower, den har jo skvalpeplater også vell:race Siter Opel ascona b-16v Opel Calibra 4x4 turbo Audi a4 1,8tq Suzuki drz-400sm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
classic Skrevet Mars 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2008 hei. har ledningsnett til c20let til salgs. send pm ved interesse. Siter '01 Alfa 147 2.0TS SS '76 Ascona 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg