Colli Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Gratulerer! :) Skrev de ikke inn hvilken effekt du har heller? Jeg fikk 135hk i mitt vognkort! :P Valgfritt trykk for meg også da, 135hk på 1,3 bar? Hehe! Det er mye myter om vegvesenet, men har man søkt og har tingene på stell, så er det sjeldent noe problem. Min erfaring de gangene jeg har vært der. :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Gratulerer med godkjenning. Veit veldig godt hvor godt det føles ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skjarlie Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Gratulerer! :) Skrev de ikke inn hvilken effekt du har heller? Jeg fikk 135hk i mitt vognkort! :P Valgfritt trykk for meg også da, 135hk på 1,3 bar? Hehe! Det er mye myter om vegvesenet, men har man søkt og har tingene på stell, så er det sjeldent noe problem. Min erfaring de gangene jeg har vært der. :) hehe, var 135 eg og skulle få i vognkortet, men ein liten skrivefeil hos bt, gjorde det til 1235 hk, men desverre berre 200 nm. men stod ikkje dreiemoment, men dreiemontert. litt usikker på kva det er Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 hehe, var 135 eg og skulle få i vognkortet, men ein liten skrivefeil hos bt, gjorde det til 1235 hk, men desverre berre 200 nm. men stod ikkje dreiemoment, men dreiemontert. litt usikker på kva det er ha haha, da kan du montere v-tec :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242_r Skrevet Mai 9, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 9, 2009 Gratulere da Espen, såg du va ut å kjørd sjø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg