haug2k Skrevet Februar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 12, 2008 Gratulerer! Fin bil, men spoileren passet ikke inn :) Siter -96 320i M-Tech Cab [solgt] Gamlebilen 325i E36 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 skal se om jeg får tatt av vingen ja.. er usikker på hvordan den er festet, så er usikker på om jeg får den av uten å måtte lakkere opp under.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssagat Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 skal se om jeg får tatt av vingen ja.. er usikker på hvordan den er festet, så er usikker på om jeg får den av uten å måtte lakkere opp under.. Den er nok skrudd fast i kofferten...tviler på at den er limt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BIG1 Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Du får lagt en tråd om den her på bilforumet. Var det en pakkis som hadde bilen før deg eller? Såg bare navnet i annonsen... Siter Skoda Enyaq iv80x -2022 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvilvang Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 var vel ikke 100% norsk nei.. faren hadde kjøpt bilen i gave til sønnen for 2 år siden, men sønnen hadde enda ikke klart teorien=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg