ogiaev Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Er dette no bra utstyr for å mekke anlegg? 2 x Emphaser ELX10 250W 2 x usCARVOR 6x9 Coaxial 4-way 250W 1 x JVC ks-ax704 Forsterker 2 x usCARVOR forsterkere skal ha det i en 86 xr3i og lurer derfor også på om noen kunne hjelpe meg å designe en kasse til subbene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 er ikke beste utgangspunktet i komponenter det der, men lyd vil du helt sikkert få :) for å gi deg mål på subkasse trenger vi nok noen TS parametre.. det finner du enten ved ark du fikk med subbene eller på hjemmesidene til produsenten :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogiaev Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 hva burde jeg skaffe i tillegg eller evt bytte ut da? hva er brae høytalere å ha framme i bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 altså.. tror ikke du skal bytte ut noe, for med det oppsettet der, så skjønner jeg at du ikke er interessert i å bruke noe særlig med kroner på anlegg.. derfor er det bedre å gjøre noe utav det du har :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogiaev Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 fikk alt det dær i bytte mot ett luftgevær så lurer bare på hvordan jeg gjør det beste ut av det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 ja.. da kjøper du kabler på f.eks biltema og kobler opp alt.. så går du på prdusentene av subbenes sin hjemmeside og sjekker anbefalt volum på kasse :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogiaev Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 finner ikke noe om subbene :| LinearX EM Phaser ELX10, fant lite og ingenting om de i google. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 sjekk på hjemmesidene til EM Phaser da Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogiaev Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Finner ingenting dær heller, subbene er kanskje for gamle. ( EMPHASER-The Power of the 4TH Generation ). Her er ett bilde av subbene, er det ikke linearx som er produsent? http://i169.photobucket.com/albums/u230/cipheron/misc/stereo.jpg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 Subene er ok, og jvc forsterkeren er ok, resten er søppel, så se om du finner noen som er dumme nok til å kjøpe det, så bruker du pengene på ett bra frontsett, og en soundmagus monoforsterker ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogiaev Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 hva består egentlig ett frontsett av? :) er helt ny innafor bilstereo så :| Å monoforstereren er til subbene regner jeg med? Driver jeg alt annet via JVCen da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 8, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 mono til sub ja, og jvc til frontsett... Et frontsett består som regel av 1stk mellomtone/bass, og 1stk diskant, pr. side ;) eks: http://www.engenaudio.com/Produkter/Hertz/MLK_165_small.gif Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogiaev Skrevet Februar 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 8, 2008 får man kjøpt det i en pakke? Hva er evt ett bra sett som passer til JVCen? og hvor finner jeg en bra webbutikk som har dette og en bra mono forsterker til subbene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Hvor mye penger kan du bruke på frontsett og subforsterker da?? Merker som morel, hertz, og focal er meget bra ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogiaev Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 tenkte kanskje bruke en 4-5000 tilsammen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg