freimann Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Her om dagen hadde jeg mye snø\is på frontruten. Da jeg startet bilen stod Vindusviskererne på, de beveget seg ikke fordi det var for mye snø på ruten. Jeg skrudde dem av etter 3-4 sekunder. Problemet nå er de ikke virker lenger. Jeg har sjekket sikring, men finner ikke noe feil der. Noen her som har hatt samme problem eller vet noe om dette ? Noen som jobber med mini kanskje ? Hva kan være feil. Setter stoor pris på all hjel. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 vindusviskermotoren som er brent? Sjekk den du. Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ingrid Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Jeg hadde samme problemet, men det ordnet seg igjen etter at jeg skrudde av og på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thunder Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 Fått orden på det nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freimann Skrevet Januar 2, 2009 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 Fått orden på det nå? Måtte bytte hele mototeren. Mini er en liten møkkabil, aldri hatt så mye problemer med bil. Har gjort samme tabbe som dette med ford'en min egnang, og da røk sikringen. Men med mini'n røk hele motoren. 8000 spenn rett ut av vindu. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Margido Skrevet Januar 2, 2009 Rapporter Share Skrevet Januar 2, 2009 8000 tusen for en vindusviskermotor?? Siter BMW 318is coupe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg