sivelo Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Nå er det tid for russetid. Så da har vi bestilt anlegg til bil. Men da jeg var litt rundt å sjekket på speccsa til anlegget, ble jeg litt usikker. Vi har bestilt 2 "12" sony xplod XS-L124P5(http://www.sony.no/view/ShowProduct.action?product=XS-L124P5B&site=odw_no_NO&imageType=Main&category=ICA+Subwoofers). Disse to skulle bli dratt av rockford fosgate P300-1(Rockford Fosgate® - P300-1) Da jeg sjekket speccsa på den fikk jeg sånn sett litt lættis. Jeg kan ikke forstå at den forsterkeren klarer å dra disse 2 subbene. Selvom kanskje jeg kan brokoble det. Men får jo ikke noe god ytelse. Eller ? Noen som veit? Mvh Håkon Takk for all svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 kjøp en av disse;)Komplett.no - SoundMagus Class D, X-1502 Mono 1500 Watt, Forsterker til Subwoofer og om ikke den er kraftig nok kan dere jo kjøpe denne: Komplett.no - SoundMagus Class D, X-3200 Mono 3000 Watt, Forsterker til Subwoofer rimelig og gode forsterkere og lyd kvalitet er vel ikke høyeste prioritet i den russebil;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sivelo Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Takker :) Det er ikke så utrolig viktig med lyd. Men grei å få en ganske god lyd i bilen. Vi skal ha 3 12 tommere sony xplod ^^. Men hvis den første du sa klarer å dra disse så kjøper vi heller det^^ I need a good mono forsterker :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 tror den skal greie seg. de leverer visst varene for prisen disse forsterkerene;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossiemk1 Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Blir heller værre med subene her, for det er møkk. Kunne like gjerne kjøpt proson på netthandelen... Men det er vel kanskje ikke så nøye i en russebil ;) Håper bare ikke dere har gitt mere en maks 1500kr for alle 3 subene, MED kasser ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg