biffen071278 Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 lurer på om jeg har nok strøm til anlegget. det vil bestå av: FOCAL FP4.75 FOCAL FP1.800 (x 2 muligens med tiden) har en northstar batteri på 70ah. agm som det så fint heter. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 det går nok greit, men du kan aldri få nok :D Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 sant det. men spørsmålet er om jeg trenger et ekstra batteri el om jeg skal bruke de pengene på kabler fra det foran. for 50kvm2 er jo ikke gratis så får jeg nesten et batteri til men har egentlig ikke plass til det. hva burde jeg gjøre? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 oppgrader kablene fremme, du klarer deg nok fint med det northstar batteriet :) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
biffen071278 Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 det er gjort;) 50kvm2. skal til å lage batterikasse foran nå. passer jo på ingen måte i det orginale... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chill Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Du har nok nok strøm ja:):D Siter Nå:Bmw E46 (x)Sabb 9-3 (x)Audi A4 (x)Mercedes 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg