olef Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Hei Har en Fiat 127 spesial i fra 1977 som jeg har tenkt til å gjøre prosjekt av. Hvordan den skal bli vet jeg ikke helt, men orginalt utseende med breie hjul og senk er ikke så dumt. Også bøttestoler....hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 HeiHar en Fiat 127 spesial i fra 1977 som jeg har tenkt til å gjøre prosjekt av. Hvordan den skal bli vet jeg ikke helt, men orginalt utseende med breie hjul og senk er ikke så dumt. Også bøttestoler....hehe. Dette blir fett;) Ser det for meg, Senk og dorull felg(?) og noen fete stoler;) Hold oss oppdatert med bilder!? Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjetil Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Ta deg en tur inn på fiatklubben.no litt flere fiat folk der:) Kan bli tøffe den der:thumb Siter 06 Toyota Avensis 1.8 sol 87 Fiat uno turbo ie +95 Nissan Primera 2.0 Sri +88 Fiat uno turbo ie Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 SELVSAGT må man ha litt ispirazione! Og det finnes nok å ta av: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Skrevet April 1, 2008 Rapporter Share Skrevet April 1, 2008 Sinnsykt fete biler! :D Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Modify your 127 ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rekord Skrevet Mai 8, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 8, 2009 Skjer det noe her eller? Siter Daihatsu Charade G11 Turbo (SMÅBIL POWER) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jens-Ole Skrevet Mai 13, 2009 Rapporter Share Skrevet Mai 13, 2009 Dead project? Siter Bare fordi man sigter mod stjernerne kan man godt ligge sig på jorden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ekjonar Skrevet Oktober 15, 2009 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2009 Hello! Car is OK! I from Poland and I fail english and norwegian ;/ Rims for this car adjusting (ATS CLASSIC) ;) I am sometimes in norway, my mum lives in Holmen (Bærum) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg