tkorset Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 Noen som har peiling på Justy? Jeg er ikke noe mekaniker men sjønner jo at noe er galt sider den plutselig døde. Den kjinner og det er bensin på tanken. Batteriet er OK. Er det noen som kjenner til vanlige feil på disse bilene? Det er en 1985 modell... Vet ikke helt hvor jeg skal begynne å sjekke. :drunk: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fjettrid76 Skrevet Mars 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 Noen som har peiling på Justy? Jeg er ikke noe mekaniker men sjønner jo at noe er galt sider den plutselig døde. Den kjinner og det er bensin på tanken. Batteriet er OK. Er det noen som kjenner til vanlige feil på disse bilene? Det er en 1985 modell... Vet ikke helt hvor jeg skal begynne å sjekke. :drunk: Bensinpumpe,fordeler,coil,fordelerlokk,rotor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kongstian87 Skrevet Mai 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Mai 6, 2008 tenner bilen da eller er den totalt dau? dersom den tenner er det nok fordelerlokket hadde det samma med bilen min for noen mnd tilbake. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drittbil Skrevet Oktober 22, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2011 Skjedde akkurat det samme med min.. døde helt, dro den igang kjørte i 30sec døde igjen og kom et kjempe smell fra eksosen :) så kjøpte jeg nye plugger men det kommer ingen gnist? Siter Subaru justy 1.2 GLII 1991 Bmw 320i e46 1998 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Drittbil Skrevet Oktober 30, 2011 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2011 Fant nå ut etter verkstedet at det var Rotoren som var ødelagt Siter Subaru justy 1.2 GLII 1991 Bmw 320i e46 1998 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg