phax. Skrevet Februar 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 hva kosta låskassa? Har også en def microbryter i førerdøra:-( Møller skulle vel ha en 1200,- mener jeg og huske. Har ikke tatt meg råd til det enda.. stiv pris når låsekassa er helt fin ellers. Finner sikkert billigere andre plasser hvis man leter litt. hvordan finner man ut hva dør bryteren er gåen i? Kan det være noe annet enn mikrosensoren egentlig? Har bare konkludert med at det må være den ettersom det er en vanlig feil på disse bilene.. dårlig lodding eller no slikt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Møller skulle vel ha en 1200,- mener jeg og huske. Har ikke tatt meg råd til det enda.. stiv pris når låsekassa er helt fin ellers. Finner sikkert billigere andre plasser hvis man leter litt. Hehe ikke jeg heller ,ble mye annet til bilen som var mye mer fristende . Som spiller med navi/dvd og lykter og en del annet gøy:spin Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw tveiten Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 hehe trenger du navi/ dvd spiller 2wd sedan??? jeg har som du kan kjøpe;) Siter <3 vw golf higline 1,6 2000 mod <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2wd sedan Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 hehe trenger du navi/ dvd spiller 2wd sedan??? jeg har som du kan kjøpe;) nei har kjøpt en pioneer avic d3bt. Veldig fornøyd faktisk:spin Siter X: ca 50 motoriserte kjøretøy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Langlo Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 det jeg mente phax er att en av mikrobryterene mine er også gåen (tror jeg) lysene slukker ihvertfall ikke... men jeg vet ikke hvem av dørene det er, lurte på om det var en måte å finne ut det på? :) Siter 1998 VW Golf 1,9TDI HighLine. SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 ja, med diagnose. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Hos meg er problemet omvendt, lyset slår seg ikke på når jeg åpner førerdøra, så den registrerer ikke at døra er åpen. Hos deg virker det jo som om den tror døra er åpen hele tiden. Diagnose er vel beste måten og finne ut av det på ja! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Vet egentlig ikke om jeg gidder bruke penger på og fikse det. Lyset slår seg jo på når jeg låser opp bilen, og når jeg stopper slår det seg på når jeg trekker ut nøkkel'n.. Så klarer meg fint slik det er nå egentlig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nax Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Var ikke dette en tård om vindusheisen til phax? Virket som denne tråden har sporet helt av... Siter VW Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 hehe jo det va det, så sporet den ganske av her et sted... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supra25 Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 Jeg fikk samme morroa med vinduet i forrige uke. Det ble en kald tur hjem fra Mac'rn for å si det sånn... Norsk Bildelsenter hadde kit til 1600 spenn *svelg*, men så ringte jeg Møller for å sjekke og de hadde et anna kit med disse klipsa til 575,-! :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Februar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 18, 2008 stemmer! rundt 500 kroner ja =) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Februar 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 Da bytter man bare festene? Faen jeg ringte jo møller og de mente at man ikke kunne bytte bare festene, måtte bytte hele greia... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Whistler Skrevet Februar 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2008 fester og wire. wiren pleier å hoppe av og tulle seg sammen til en stor knute. derfor følger den med i kitet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Supra25 Skrevet Februar 20, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 Kit'et inneholde som nevnt nye fester og nytt wire-kit. Jeg tenkte som så i går kveld at jeg jo godt kunne bytte wire også når jeg først var i gang. En haug med gloser senere måtte jeg kapitulere og sette på det gamle wire-kit'et igjen. Uansett hva jeg gjorde så fikk jeg ikke den nye wire'n hekta over den siste trinsa (alle guider var på plass og fjørene sammenklemt). Eneste forskjellen jeg kunne se var at beskyttelsen som sitter over selve wire'n var litt lenger på den nye. Mulig det var nok. Uansett så funka det fint med den gamle. De DYI trådene på det amerikanske forumet var gull verdt. Operasjonen viste seg jo å være ganske enkel, bare litt tidkrevende. Hvis man ikke ønsker å ødelegge de plastnaglene som holder plaststøtta til låsekasse anbefaler jeg å handle inn en sånn 8mm 12-kant bit i forkant. Jeg prøvde å løsne min låsekasse med både Torx og umbrak uten hell. Satt dønn og hadde tatt skruen hvis jeg fortsatte. Endte med å borre ut. Hvis du trenger delenummer på det kit'et så hyl ut. Jeg har esken hjemme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg