PoloDude Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Har akkurat åpna esken med de hvite/sølv baklyktene fra Hella med LED. Så oppdaget jeg refleksene som fulgte med og at selve lykta ikke har refleks,slik de orginale har. Har enda ikke sett noen med de refleksene på og lurte på om noen har hatt problemer på EU kontroll uten reflekser????????(de som ikke får godkjent bilen av kameraten på verkstedet) Tenkte at litt dobbeltsidig tape gjør susen på kontroll dagen men det er jo en stund til da. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
millhouse Skrevet November 6, 2003 Rapporter Share Skrevet November 6, 2003 Hella er tuv godkjente og e-merket de.Da skulle det ikke være noen problem med godkjenning. Siter GTti 244Rat 1975 FUNKSJON FØR FORM Daihatsu Modifiers Scandinavia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 hadde min på eu på verksted og de nevnte ingenting. har bare sett en bil på bilder med de refleksene på. Tror det er veldig vanskelig å legge merke til. Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Sett dem på for syns skyld, så slipper du no kødd. Men hvis du ikke røsker av refleksene omgående etter kontroll kommer jeg og røsker dem av for deg :D Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet November 7, 2003 Rapporter Share Skrevet November 7, 2003 Er flere jeg vet om som har fått feil på dette - lim på reflexer før eu en du. ( men ikke bruk bra lim - dem skal jo av igjen :D ) Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 8, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 8, 2003 Takk for svar!!!!!!!! Jeg kjører de på med tape ved eu kontroll og RIVER de av rundt første sving!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mjepson Skrevet November 9, 2003 Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 pyse :D Siter Audi A3 8P 2.0 TDI S-Line Bluefinned *sold* Polo 1.4 16v *dead* Polo 6N 1.6 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PoloDude Skrevet November 9, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2003 Pyse og pyse......hadde jeg bodd rett ved siden av biltilsynet så hadde jeg vel kanskje driti fullt og helt,men siden det koster TID og PENGER å komme seg turRetur så tror jeg at jeg bruker 3min på reflekser av og på. Men jeg regna med at du ikke var så veldig seriøs.....men jeg kan fortelle at på eu kont med den første bilen(Fiat Uno....ja det er en SKAM å innrømme det.....men det MÅ ha vært Sør-Norges mest strøkene...garantert) så hadde jeg fjerna 4ekstralys og han var veldig nyskjerrig.Ikke så lenge etter havna jeg i teknisk kontroll med lysa på og ble bedt å koble de om....så laga jeg en hurtig kobling,dro opp å viste bilen,dro hjem å kobla om. SÅ havner jeg i kontroll enda en gang der koblinga ikke blir komentert,men nå må lyktene flyttes lengre opp......YEA...WE LOVE BILTILSYNET I NORGE!!!!!!!!!! Jeg solgte bilen jeg............... P O L O FOREVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Eh hvertfall VAG. Siter -2011 Skoda Superb. -Ex 2000 mod Cross Passat "BLUE IN MOTION"-Ex 1997 mod Polo ColourConsept (nå solgt og desverre vraket). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg