Matchbox 4 Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 har satt inn ny spiller. Men det kommer forstyrrelse fra motoren. DVS når jeg gasser kommer det en pipelyd i høytalerene som følger turtallet. sikkert mange som har vært borti dette, men ikke jeg.. HVA KAN MAN GJØRE MED DEN SAKEN? :uhhmmwhat?: Takker og bukker for svar :) Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Bedre jording til spilleren Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
codegen Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 og forsterkeren(e) Siter Do-It-Yourself - DIYstash Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bareare02 Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Pass på at strøm- og signalkablene ikke ligger ved siden av hverandre! Siter Opel Astra. 1,6. 16v x Honda Nsr. Full Effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chall Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 Alu teip rundt strømkabel/phono Siter -Volvo 740 T6 prosjekt- - Bruksbilen: Volvo 940LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 Thanks. Strøm og signal ligger på hver sin side av bilen. Bedre joring er kanskje tingen. :) men det alu teip greiene, hva skal det bety? att jeg skal trekke aluteip rundt phono ledningene og strøm ledninger? Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Februar 9, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2008 har du remote kabel på linjekabelen kan det være en ide og jorde den i begge ender. så kan du eventuellt legge en ny remotekabel. Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 takk for gode tips. har også hørt att det finnes en liten boks man kan sette i nærheten av forsterkeren på phono ledningene som skal ta bort støy. Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morel Skrevet Februar 11, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Den største grunnen til at du har "turbo-lyd" er dårlig jording! Mvh Pål Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 11, 2008 Endelig ett konkret svar hehe.. :) Tror jeg kommer til og nappe ut hele anlegget og bygge nytt. blir nok ett fett prosjekt det vil komme bilder av.. Så blir det gjort 100% for noe av det jeg har er ting ikke jeg har gjort.. Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnus22 Skrevet Februar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Det kan også være slitte børster på dynamo som lager støy.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Matchbox 4 Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 hmm det skal jeg kjekke i morgen thanks Siter And thats the way the cockie crumbles. RIDES: Golf GTI 99 MOD SsangYoung Rexton 07 MOD Ford Mustang 67 HardTop Shelby optikk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg