dj-m Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 leter etter ett spill, i spillet kunna man kjøre rundt i en bmw tror jeg det var i en by og litt på autobanen,noen som vet hva slags spill jeg tenker på? Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 NFS most wanted? Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 NFS most wanted? nei ikke nfs most wanted, det jeg husker om dette spillet er at det var til pc og det er noen år siden jeg var borti det Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Du tenker ikke på det kjøreskolespillet vel? Der kjører du i hvertfall en bmw 3 serie både i by og landevei. Søk på driving school eller no sånt. Vet det er noen tråder om det på forumet her.. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 http://www.bilforumet.no/bilspill/16475-3d-driving-school.html tror det er dette spillet ja noen som vet hvor jeg får lasta det ned på engelsk? Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dammed Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 link: 3D Driving School torrent search Dette her gjelder forøvrig alle torrent nedlastings sider: (utdrag fra The Pirate bay) Kun torrentfiler lagres på serveren. Det betyr at intet copyrightet og /eller illegalt materiale lagres her. Det er derfor ikke mulig å holde The Pirate Bay ansvarlig for det materialet som spres ved bruk av trackeren. Enhver klage fra opphavsrettslobbyister eller liknende vil bli latterlig- gjort og publisert på siden. Siter Eier av en svart Toyota Celica T23 2000mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dj-m Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 takker Siter Mercedes 190e 1991 sportline Opel Omega 2,0 16v 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 link: 3D Driving School torrent search Dette her gjelder forøvrig alle torrent nedlastings sider: (utdrag fra The Pirate bay) Kun torrentfiler lagres på serveren. Det betyr at intet copyrightet og /eller illegalt materiale lagres her. Det er derfor ikke mulig å holde The Pirate Bay ansvarlig for det materialet som spres ved bruk av trackeren. Enhver klage fra opphavsrettslobbyister eller liknende vil bli latterlig- gjort og publisert på siden. Du linker direkte til en side hvor et spesifikt opphavsrettsbeskyttet program kan anskaffes, så denne er vel litt i grenseland. Når det er sagt, finner jeg faktisk ingenting om warez i Bilforumet sine regler :wonder: Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Juristen Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Du linker direkte til en side hvor et spesifikt opphavsrettsbeskyttet program kan anskaffes, så denne er vel litt i grenseland. Når det er sagt, finner jeg faktisk ingenting om warez i Bilforumet sine regler :wonder: Sant nok, men jeg har sett admin/moderatorer slette warez-poster samt poster som oppfordrer til kriminalitet tidligere (det er jo på en måte to sider av samme sak). Siter Jeg har ikke nødvendigvis alltid helt rett, men jeg tar i alle fall aldri helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Go-carter Skrevet Februar 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2008 Pass opp for crack til den driving-schoolen iallefall, fikk et godt virus med på kjøpet jeg iallefall:bambam: Siter 928 FL-612 7/CBR1100XX Serie 3 City 2+2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg