AC Schnitzer Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Noen som har prøvd noen av disse parklysene? Pære fra Dybvik: Produkt - W5W parklyspærer - Dybvik Trading a/s Led pærerer fra lysdiode: Lysdiode.no | Bright Future Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Jeg har brukt dioder fra realcar, ser ut som de ovenfor, fungerer bra! Anbefaler å gå for noen med flere dioder på. Har vært borti et par pærer som har begynt å blinke men det har ikke skjedd med dyrere pærer (100kr+) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Har prøvd en lignede som ser ut som ei vanlig pære og blå sokkel, men den lyste veldig konsentrert så ser ut som en blå/hvit prikk. Hvilke av disse har du prøvd? Fordelte de lyset mer likt som ei vanlig pære? Fint hvis du har hatt bilder :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Det med blåprikk "syndromet" løses med en pære med flere dioder, den på bilder her er jeg veldig fornøyd med, bruker den på skiltlyset også :) Sys_Status Sys_Status Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Disse? Har du bilder av de på bil? Realcar: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Februar 5, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 5, 2008 Stemmer de ja, hmm, jeg har et bilde her, litt ødelagt av blitzen, sprer seg litt bedre en det synes på bildet :) Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 takk, takk, og da er det xenon lys som står på ja? Så parklyset er lyset mellom grillen og xenon lyset? Har du blått eller hvit? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 np :) Har hvite jeg, og det er 6000k xenon, ser så og si likt ut! Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Februar 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 6, 2008 jeg hadde de på det nederste bildet i den første posten. Lyste veldig bra helt til den ene begynte å blinke. Jeg trodde det var pæra det var noe galt med, men leste at man må ha en ting for å få ned strømmen på diode pærer, i og med at de krever mindre strøm enn vanlige pærer. Mvh Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Februar 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 jeg hadde de på det nederste bildet i den første posten. Lyste veldig bra helt til den ene begynte å blinke.Jeg trodde det var pæra det var noe galt med, men leste at man må ha en ting for å få ned strømmen på diode pærer, i og med at de krever mindre strøm enn vanlige pærer. Mvh Styre strømmen? En last trekker jo den strømmen den trenger selv. Noen som har prøvd blinklysene fra Realcar? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg