Gå til innhold

mitt bmw 320 e36 prosjekt med bilder

Ranger emnet


bmw320i

Anbefalte innlegg

  • Svar 71
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Helt misbruk av penger, bilen din er firkantet og det ser helt stygt ut, vis du vil ha nesten helt likt som m3 så burde du skaffe deg 320i

 

Hva i hælvete?

 

Du er ikke så veldig glup du eller?

-1987 Bmw e30 "m3", prosjekt

-1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt

-1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest

x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt

x1991 Bmw e36 316 vinterbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt misbruk av penger, bilen din er firkantet og det ser helt stygt ut, vis du vil ha nesten helt likt som m3 så burde du skaffe deg 320i

 

he he du burde kanskje lese litt før du kommer med dine utrolig glupe komentarer. er faktisk en 320. godt det ikke er dine penger jeg bruker da. he he.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag har jeg bestilt meg m3 gt splittere. kom fram til at dette ble penere enn rieger leppe. men jeg lurer på om jeg skal lakke de samme farge som bilen. trur det blir pent:) slenger ut et bilde av det jeg har bestilt.

image_14806_big.jpg

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde lakkert dem ja. Blir pent det. Også hadde jeg lakkert den svarte lista over skiltet bak samtidig. Der hvor låsen sitter.

 

blir nok til at jeg lakkerer de ja. blir nok penest det. lista på bakluka skal lakkes den. har tenkt på det en stund. må få gjort det snart.

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

listene på bilen er ikke lakkert. ikke diffuser ikke cup leppe. så hvorfor lakkere Splitterne. finest når den ikke blir lakkert. : p hehe

 

jeg skal hvertfall ha alt dette svart på min bil

2001 Audi A4 B6 1.8 Turbo Quattro S-line

 

-X- 1999 bmw e46 318i

-X- 1992 Bmw E36 318is

-X- 1990 GolfII 1.8gl

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må vurdere om jeg skal lakke de. monterer de først svarte. ser det bra ut så beholder jeg de nok svarte. skal ta noen nye bilder av bilen etter jobb i dag. fikk montert de tona rutene i går. det hjalp mye på utsende:)

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fikk tatt et par bilder av bilen i dag. har fått tona alle rutene 35% har ikke tatt bakruta ennå. blir fikset rett etter påske. og så har jeg fått montert m3 diffusoren. må få somla meg til å montere m3 speila også. ting tar litt tid. he he. så her kommer et par bilder:)

DSCF0088.jpg

DSCF0089.jpg

- 2001 peugot 307 2.0 hdi bruksbil

 

- 1985 vw golf 16v gasser prosjekt

 

- 1994 volvo 850 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår