nuzzepuza Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 noen som kjenner noen som lakker billig??? hel lakkering min trenger en dusj :P Siter The Angel of pink-racing.com motto:Dæ går itte bra!men je ligg føre dej Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loezor Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Jada. Men du bor sikkert langt unna lofoten :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3cabriolet Skrevet Februar 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2008 noen som kjenner noen som lakker billig??? hel lakkering min trenger en dusj :P jadda, men om jeg er billig er en annen ting. kan gi deg et tilbud om du PM'er meg. :) Siter 2008 chevrolet suburban *arbeidsbil* 1992 mod Honda NSX wings-west *cruisebilen* 1995 mod BMW M3 Cab Widebody *solgt* 1994 mod BMW 320i Cab Rieger *solgt* http://WWW.KORSBAKKENAUTO.NO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg