AudiDefender Skrevet November 10, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 sjekk pm.. Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Det er riktig forum! Golf Vr6 ble levert med 2 motorer. En på 174Hk og en og 190. Sistnevnte ble kun levert sammen med syncro. Det er også den samme motoren som sitter i Corrado Vr6 (2.9 liter) Den synlige forskjellen mellom Golf Vr6 og vanlig Golf er: Skjærmbredere, grill med 2 riller, større spoiler foran, boltsirkel 5/100, orginal montert spoiler på taket bak (valgfritt tror jeg), eksospotta og andre lykter. Golf 3 GTi 8/16V ble også levert med det samme utseende. Mener det var alt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 De tidligste Vr6 motorene hadde problemer met toppen. Lekkasje er et kjent fenomen på disse. Og så er vel de fleste spreke biler litt ekstra hardt kjørt? Men som en før meg her sa, du får en sinnsykt RÅ lyd med åpnet (kon) filter. Bare Chip har jeg ikke så tro på på sugemotorer. Men med nye kammer, litt porting/planing effektanlegg , luftfilter og chip er du nok oppe i ca 200hk. Men det koster mange kroner! Register kjede er også et svakt ledd på de første bilene. Hvis du hører rasling fra kjede, så styr unna, eller bytt det fort! Jeg er ikke ekspert på Vr6, men det er det lille jeg har fått med meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Originally posted by PetterJacobsen De tidligste Vr6 motorene hadde problemer met toppen. Men som en før meg her sa, du får en sinnsykt RÅ lyd med åpnet (kon) filter. :hello: det skulle være meg det gitt.. Er det noen syncro golf vr6 i norge? Har ikke sett noen enda. Har lyst på syncrooooo Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 sitt noen for salg, en rød å en svart sef med alt utsyr, men de var så nye at de ikke hadde breddere å kanalskjørter..hehe =o) Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Merklig nok hadde ikke de seneste modellene og noen tidligere tyske biler skjærmbredere. Hvorfor vet jeg ikke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Må jo ha det.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
brooom Skrevet November 10, 2003 Rapporter Share Skrevet November 10, 2003 Ja, må ha bredderene =o) men i 92 hadde de vel bare airbag på passasjersida å så kom de med to i 93 ? å de aaaaalller første hadde ikke i det hele tatt ? eller har alle vr6 uansett minst 1 airbag ? har sett uten i en bil.... eller var denne ombygd da ? noen som vet ? Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Airbag kom ikke før i 94/95 trur jeg.. Før det var det ikke airbag i hele tatt. Som i min = momo ratt :D Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PetterJacobsen Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Min Golf 3 Gti (93 modell, regga 92) hadde 2 airbagger. Hadde hanskerom under dashbordet, ikke inni. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Mer vanlig med airbag som standard i "norske" biler.... Og de fleste VR6 er jo importert... Sjekk oxo forsikring om du skal kjøpe deg det. Det som er litt dumt med de er vekta på motoren, litt dårlige kjøreegenskaper av den grunn.... Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kay arne Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by kay arne kjøp min da vel, http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=16946 tlf numeret mitt 91637019 glemte og si att min var vr6 da, på kostet 115 tusen kr uten sterio Siter TEAM BILRADIOHUSET www.splnorway.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 Originally posted by PetterJacobsen Min Golf 3 Gti (93 modell, regga 92) hadde 2 airbagger. Hadde hanskerom under dashbordet, ikke inni. Min er samme modell, uten airbag.. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PinkFloyd Skrevet November 11, 2003 Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 VR6 2,9 liter står vel oppgitt til 144 KW 144/0,743=193,8 Hk.. ca.. :) Siter - '90 200sx - '95 Golf 3 Pink Floyd Edition (borte) - '86 Micra, egentlig søstern's men jeg må skru (spiker) - '83 Sierra Oppbrukt og vraket (spiker) - '68 142 Ble aldri kjørbar, og solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AudiDefender Skrevet November 11, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 11, 2003 hm.. dere er dyktig til å finne info, gutta! :D bra! får se hva det blir til.. fatter har et bilfirma, så jeg og han skal sette oss ned på lørdag.. mulig det blir bilkjøp..:) Siter VW Golf GTI 16v - spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg